پی نوشت

پی نوشت

photo_2016-01-04_11-00-57.jpg

 

آهسته و آرام...

چشم هایت را بستی...

میخندی...

نگاهت میکنم...

نگاهت با من نیست اما بازهم میخندی...

نمیدانم چه میبینی در آن طرف پلک هایت...

حتما هرچی ک هست در اوج آسمان هاست ک من نمیبینم...

آه ک چقدر دلتنگ نگاهت هستم...

حتی شده برای لحظه ای باز کن آن مژگان هایت را...بگو چه میبینی...

بگو صاحب آن دوچشم سیاه چه برایت در نظر دارد...

شاید کبوتری با بال های زیبا درآسمان...

شاید دست های شفابخشی در دل من...

شایدهم مینوی بهشتی...

یاشاید کبوتری سبک بال میان دو حَرم...

بخند بازهم برایم...

که این خنده های آسمانی را دوست دارم ای شهید♥



وبسایت فرهنگی - هنری کانون ولیعصر (عج) مسجدامام جواد (ع)

:: موضوعات مرتبط: مذهبی , کانون فرهنگی هنری ولیعصر مسجد امام جواد (ع) , شهدا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امیر حسین محمدی
تاریخ : دو شنبه 14 دی 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: